loading...

مجله تکنولوژی حفاظت / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 169
چهارشنبه 13 اسفند 1399 زمان : 11:12

چرا از این وب سایت های برای پیشبرد فروش خود استفاده نمی کنید ؟تا همین یک یا دو سال گذشته هیچ کس کلمه تخفیف گروهی و در اصل تخفیف روزانه را نشنیده بود. اما امروز تخفیفان و یا نت برگ و…. به برندهایی تبدیل شده اند که معنای خاصی را در ذهن تمام افراد القا می کنند، مانند کلینکس. البته بررسی های بروز بازار نشان می دهد که حباب وب سایت های تخفیف روزانه به خاطر اشباع بیش از حد و خستگی مشتریان در حال انفجار است. اما هنوز این نوع وب سایت ها پتانسیل زیادی برای تجارت های کوچک دارند که می خواهند فروش خود را بالا ببرند.

تقریبا ۸۳ میلیون نفر کاربر وب سایت تخفیف روزانه گروپون هستند که نشان دهنده “قدرت خرید گروهی با استفاده از تخفیف یا بن هستند”. یکی از مشخصات ویژه این وب سایت ها، ارائه پیشنهادهای ( معامله )روزانه است که اگر سریع عمل نکنید، پیشنهاد امروز، فردا وجود نخواهد داشت. گروپون ها حاصل فعالیت مستمر برند سازی اینترنتی بوده اند.
شما می توانید در وب سایت های تخفیف روزانه بلیط های کنسرت نیمه قیمت، کارت های هدیه با تخفیف و یا پینت بال و یا هزاران چیز دیگر را خرید نمایید. اما برای اینکه تخفیف های ویژه دریافت کنید، تعدادی خاصی کاربر باید از این پیشنهادها استفاده کنند. میزان فروش نشان دهنده ارزش معاملاتی است که در این وب سایت ها قرار داده می شوند.
آف چی و نت برگ و یا سایت های شبیه آن، معمولا پیشنهادهای تخفیف را در بازه زمانی محدود برای محصولات و خدمات خاص در نظر می گیرند. اعضای این وب سایت ها، ایمیل هایی را برای این پیشنهادها در هر روز دریافت می کنند و در روز تنها خریدهای محدودی را می توانند انجام دهند. البته معرفی کردن و خرید دوستان نیز به معنای امتیاز ویژه برای کسی است که دوستان خود را معرفی کرده است.
گروپون اولین وب سایت تخفیف روزانه بود اما افراد زیادی به سرعت راه او را پی گرفتند. صدها سایت تجارت روزانه وجود دارند که تخفیف های بسیار عالی برای محصولات و خدمات گوناگون به کاربران خود پیشنهاد می کنند. شما می توانید محصولات و خدمات بسیار زیادی را از این وب سایت ها خریداری کنید. روند استفاده کاربران این وب سایت ها آن قدر سریع است که خرید گروهی ( صحیح تر تخفیف روزانه است ) به یکی از روش های جدید بازاریابی تبدیل شده است .

article_image_one_289.jpg

تخفیف روزانه برای شما چه معنایی دارد؟

در این وب سایت ها هر کسی می تواند یک تاجر باشد. یک آقای ۳۰ ساله به دنبال بلیط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفیف است، یا یک خانم ۴۰ ساله می تواند به دنبال تخفیف یک سفر دلچسب و دل خواه باشد. هر کسی می تواند چیزی که می خواهد را با تخفیف در این وب سایت ها پیدا کند. پس این وب سایت ها برای کاربران متفاوت با ویژگی ها و خواسته های متفاوت، معنای خود را خواهند داشت.
یکی از فواید این نوع وب سایت ها برای تجارت های کوچک، نوعی جدید از تبلیغات پیشبرد فروش است. وب سایت هایی مانند نت برگ و آف چی از روزنامه ها و رادیوها بیشتر مخاطب مواجه شده داشته و هر فردی که به دنبال گرفتن تخفیف است، می تواند شما را در آن جا مشاهده کند . قیمت طراحی سایت

تقابل تبلیغات و تبلیغات پیشبرد فروش در دنیای پر هیاهوی امروز .

چنین وب سایت هایی می توانند یکی از بهترین کانال های ارتباطی برای کارآفرینی و کارآفرینانی باشند که به دنبال خرده فروشی در سطح کشور هستند. توجه داشته باشید که امروزه هزینه های تبلیغات سنتی و حتی اینترنتی در بازار شلوغ و رقابتی امروز (برای رساندن صدای خود در شلوغی بازار) بسیار بیشتر از شرکت کردن در چنین وب سایت هایی است، در حالی که شما هیچ وقت از نتیجه کار خود و در افزایش فروش از تبلیغات اطمینان نخواهید داشت . در این وب سایت ها شما مطمئن هستید که با پیشنهادهای ویژه ، حداقل افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.
نتیجه استفاده از این نوع تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی محرک و انگیزه خرید دادن به مشتریان هدف می باشد که در کنار آگاهی دادن محرکی برای خرید ایجاد کرده و از مصرف کننده دعوت می کند که در حال حاضر معامله را به انجام برساند.باید توجه داشت که این ارتباط کوتاه مدت بوده و نمی توان به این وسیله در مشتریان رجحان ایجاد کرد.

تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش در ترکیب عناصر پیشبردی:

در ابتدا به عوامل موثر در تعیین ترکیب عناصر پیشبردی پرداخته و سپس به تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی در رسیدن به اهداف تعیین شده می پردازیم:
1. نوع بازار کالا: که در کالاهای مصرفی، تبلیغات پیشبرد فروش بیشترین اهمیت را دارا می باشد و بعد از آن تبلیغات، فروشندگی شخصی و روابط عمومی تاثیر گذار هستند. اما در مورد کالاهای تجاری از ابزار پیشبرد فروش مصرفی کار ساز نخواهد بود ولی می توان از ابزار پیشبرد نیروهای فروش و پیشبرد تجاری(تمرکز روی کانال توزیع) در مورد کالاهای تجاری بهره جست.
2. خط مشی رانش یا کشش : که در استفاده از این وب سایت ها به دلیل هزینه پرداخت شده تمرکز بر روی کانال فروش بوده و تاثیر بیشتری در پیشبرد اهداف شرکت های تجاری است که از خط مشی رانشی استفاده می کنند.
3. مرحله آمادگی خریدار: تبلیغات و روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد آگاهی دارند،فروشندگی شخصی و تبلیغات پیشبرد فروش در توافق بر سر معامله و پایین آوردن هزینه آزمایش برای مصرف کننده و نیز در به یادآوری موثر هستند
4. مرحله عمر کالا: در مرحله معرفی محصول از تبلیغات پیشبرد فروش برای ترغیب به آزمودن کالا استفاده می گردد.در مرحله بلوغ مهمترین عنصر بوده و در کنار آن، تبلیغات و فروشندگی شخصی اهمیت دارند و در مرحله زوال از تبلیغات پیشبرد فروش استفاده بیشتری می شود.
5. رتبه شرکت در بازار: برای شرکت های نخست در هر صنعت تبلیغات بیشتر از تبلیغات پیشبرد فروش نقش ایفا می کند.

بایدها و نبایدهای سایت تجارت روزانه

شما می توانید با توجه به 7 نکته زیر، فعالیت مناسبی در وب سایت های تجارت روزانه داشته باشید.

۱.چه تصمیمی برای نام تجاری خود گرفته اید؟

ارزش نام تجاری شما چه قدر است؟ باید بررسی کنید واکنش مشتریان فعلی شما – راضی یا حتی هواخواه- نسبت به تغییر قیمت ها چه خواهد بود. این که مشتریان احتمالی یا هواخواهان شما چه ذهنیتی نسبت به کیفیت شما با این پیشنهادها پیدا می کنند مسئله بسیار مهمی است. کلیه ارتباطات شما دیده می شود و باید در راستای حفظ و اعتلای نام تجاری شما باشد.
درنهایت این که استفاده از ابزار پیشبردی مصرفی بر روی ذهنیت خریداران وفادار شما نسبت به برند شما تاثیر مثبتی نخواهد داشت (در صورت برنامه ریزی یا اجرای نادرست تاثیرات منفی نیز در پی خواهد داشت) و باید برنامه کاملی داشته باشید تا خریداران فعلی شما راضی و بعد از مدت اجرای برنامه تبلیغات پیشبرد فروش نسبت به نام تجاری شما ذهنیت مثبت پیدا کرده و در نهایت هواخواه شما گردند.

2. آماده ورودی ترافیک زیادی ارتباطی خود باشید .

افزایش ناگهانی ترافیک، تماس های تلفنی، درخواست های ایمیلی و ترافیک بالای اینترنتی می تواند باعث بروز اختلال در فعالیت شرکت های تجاری کوچک شود، زیرا منابع و افراد لازم برای پاسخ گویی به این حجم بالای ترافیک را ندارند. اگرچه افزایش بالای ترافیک برای وب سایت های بزرگ به معنای موفقیت خواهد بود، اما اگر این ترافیک کنترل نشود، نتیجه تنها خدمات رسانی ضعیف شرکت و در نتیجه دلسردی مشتریان خواهد بود.
تجارت های کوچک فکر می کنند که سخت ترین کار تجارت تولید سرنخ های فروش جدید است. وب سایت های تجارت روزانه این کار سخت را برای شما انجام می دهند، اما شما باید آماده پاسخ گویی به سرنخ های جدید باشید. در غیر این صورت شما مشتریان احتمالی خود را به راحتی از دست می دهید. بنابراین اگر از چنین وب سایت هایی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که توانایی اداره کردن میزان کافی ترافیک و سرنخ های جدید را دارید.
وقتی شما با وب سایت های تخفیف روزانه همکاری می کنید، یک نفر به عنوان نماینده، شما را در این مسیر همراهی می کند. از آنجا که این نوع وب سایت ها، در سریعترین زمان پیشنهادهای شما را به مردم ارائه می کنند، شما باید تعداد محدودی پیشنهاد داشته باشید که می دانید توانایی مدیریت آنها را دارید.
زمانی که پیشنهاد در وب سایت قرار داده شد، باید خطوط تلفن شما آماده باشند و کس و یا کسانی را با آگاهی کافی مسئول جواب دادن به سوالات مشتریان کنید. تمام شرط ها و خصوصیات پیشنهاد باید به وضوح برای مردم توضیح داده شده و خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود. شما باید از نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی به مشتریان احتمالی استفاده کنید. این افراد باید به اندازه کافی از شرایط پیشنهاد آگاهی داشته و بتوانند به مشتریان شما خدمات رسانی کنند.

3. در مورد مرز سوددهی پیشنهاد خود واقع گرا باشید .

سودآوری کوتاه مدت وب سایت های تخفیفی تضمین نمی شود. پس شما نمی توانید این وب سایت ها را به عنوان منبع درآمد حتمی در نظر بگیرید. تبلیغات پیشبرد فروش همیشه برای کسب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند به کار گرفته می شوند، پس نباید به عنوان منبع درآمد در نظر گرفته شوند.
به همین دلیل شما باید در مورد شرایط پیشنهاد خود فکر کنید. کمیسیون این نوع وب سایت ها معمولا ۵۰ درصد از فروش است، بنابرین اگر پیشنهاد شما ۵۰ درصد تخفیف برای کالای ۲۰ هزار تومانی است، به ازای هر بار فروش که ۱۰ هزار تومان می شود، تنها ۵ هزار تومان به شما اختصاص پیدا می کند. مطمئنا شما می خواهید پیشنهادی ارائه کنید که برای شما سود مناسبی به همراه داشته باشد. شما باید بتوانید از فروش خود سود دریافت کنید. شما باید پیشنهادهایی در این وب سایت ها قرار دهید که توانایی تکرار کردن آنها را نیز داشته باشید، و هر بار مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید.
تصمیم قیمت گذاری پیشنهادها نباید اساس میزان خطر کردن مشتریان احتمالی گرفته شود. جالب این جاست که وب سایت های تخفیف روزانه معمولا پیشنهادهای با تخفیف های بالا دریافت و ارائه می کنند. حتی اگر پیشنهادهایی با تخفیف کم را نیز قبول و ارائه کنند، تعداد افرادی که از این پیشنهاد استقبال و استفاده می کنند کمتر بوده، و به یاد داشته باشید که برای این که پیشنهاد شما موفق شود، باید تعداد کافی کاربران از آن استفاده کنند. تحقیقات نشان می دهد که تخفیف های کم (زیر ۳۰ درصد) باعث می شود مشتریان، تمایل زیادی به خرید نداشته باشند. همین طور تحقیقات نشان داده است که اگر تخفیف شما کمی از دیگران و حد استاندارد بالاتر باشد، افراد بیشتری علاقه خواهند داشت تا از این پیشنهادها استفاده کنند.
شما می خواهید مشتریان محصول جدید شما را استفاده کرده یا این که چیزی داشته باشند که در مورد آن صحبت کنند؟ این کار به شما اجازه می دهد تا بر دیگران تأثیر بگذارید (افزایش آگاهی از برند)
توجه داشته باشید که هر چه پیشنهاد بیشتر معروف شود، بهتر است. ممکن است مشتریان به دوستان خود در مورد پیشنهاد رژ لب ارزان چیزی نگویند، اما حتما در مورد پیشنهاد نصف قیمتی رستورانی که جدید باز شده است، به دوستان خود اطلاع می دهند.
پس برای موفقیت باید از میزان موثری از محرک برای رسیدن به اهداف پیشبردی استفاده کرد.

4. کار خود را تخصصی کنید.

همان طور که در بالا به آن اشاره شد استفاده کردن از تازه ترین فناوری ها، برنامه ها و اطلاعات می تواند نتیجه بیشتری در این وب سایت ها داشته باشد. البته شما باید همیشه برای مشخص شدن نتایج کمی صبر کنید. پیشنهادهای خوب هر چقدر هم که طول بکشد، نتیجه خود را نشان می دهند.
شما باید پیشنهادهای خود را بر اساس مشخصات مخاطبین تجارت خود تنظیم کرده و نیازهای آنها را درک کنید. برای این کار می توانید از نزدیکان خود کمک بگیرید. برای مثال می توانید نمونه های اولیه کار خود را به کارمندان نشان داده و ببینید که آیا نظر مثبتی دارند یا خیر. هرچه شما مخاطبین تجارت خود را بیشتر شناخته باشید می توانید پیشنهادی ارائه کنید که برای آن ها خاص تر باشد. برای مثال اگر شما تولید کننده اسکیت هستید، می توانید از اسکیت های ویژه برای حرفه ای ها استفاده کرده و پیشنهادی برای این افراد ارائه کنید. در ضمن شما می توانید جدیدترین مدل های اسکیت خود را با تخفیف در این وب سایت ها قرار دهید.
مهم این است که شما صنعت خود را بررسی کرده و مخاطبین خود را بشناسید. افراد زیادی با مشخصات متفاوت در وب سایت های تجارت روزانه شرکت می کنند. پس شما می توانید توجه هر کسی را به خود جلب کنید. تنها کار لازم ارائه پیشنهادی است که برای آنها ارزشمند بوده و آن قدر جدید باشد که بتواند به دیگران انتقال یابد. طراحی سایت شرکتی

5. هیچ وقت فکر نکنید برای فعالیت در چنین وب سایت هایی کوچک هستید.

مهم نیست که شما یک مزون لباس بزرگ هستید یا یک طراح ساده، وب سایت های تخفیف روزانه دو فایده مهم برای افراد دارند:

  • قابلیت بالای جذب مخاطب هدف

  • دسترسی به بخش بزرگی از بازار

که این دو ویژگی باعث می شوند برندها تأثیر زیادی برای یکدیگر نداشته باشند(در بازارهای با قابلیت تفکیک زیاد مانند بازارهایی با ویژگی انحصار رقابتی). برندهای جدید می توانند با عضویت در چنین وب سایت هایی هزاران مشتری را به خود جلب کنند. هما ن طور که گفته شد، بیشتر این مشتریان به دنبال تجربه کردن چیزهای جدید هستند.
برای مثال یکی از وب سایت های تجارت الکترونیک به نام Gilt.com www.که امروزه نزدیک به ۳ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد، اول کار خود را در کشور آمریکا شروع کرد که افراد خاصی می توانستند در این وب سایت عضو شوند. امروزه این وب سایت به یکی از بزرگ ترین فروشندگان لباس زنان، مردان و کودکان در جهان تبدیل شده است. یکی از اصلی ترین روش های بازاریابی این وب سایت استفاده کردن از وب سایت های تجارت روزانه بود. این شرکت مارک های معروف لباس را با تخفیف های ویژه در وب سایت های تجارت روزانه به فروش می رساند.
در شروع کار، این شرکت به خوبی اجناس دلخواه مشتریان را با درک مناسب از خصوصیات آن ها انتخاب کرده و سپس کالای مناسب را برای پیشنهاد ارائه می کرد. حال تیم متخصصین او چنین کاری را انجام می دهند. تیم متخصصین وی طراحان تازه کار و کسانی هستند که شاید تا به آن روز کسی اسم آنها نشنیده بود.
بسیاری از این افراد تا به حال برای خود مغازه نداشته و حتی کسی با آنها آشنایی نداشته است. اما این متخصصین می توانند بعد از تحلیل مشتریان، کالای مناسب را تشخیص دهند. در ضمن این وب سایت ها به معنای تبلیغ برای خود این افراد نیز محسوب می شود. آنها می توانند با اضافه کردن طراحی های جدید خود، مشتریان را به سمت خود جلب کرده و کارهای خود را نیز به نمایش بگذارند. بدین روش تمام افراد از این وب سایت ها سود خواهند برد.

6. چون محصول شما به سختی فروش می رود، خود را از بازار خارج ندانید.

وقتی شرکت زاپو اولین بار، حضور خود را در اینترنت اعلام کرد، افراد از خود می پرسیدند ” چه کسی می خواهد کفش های خود را از اینترنت بخرد؟” این مسئله می تواند برای شرکت های بزرگ لوازم منزل که میز، مبل و موارد دیگر را می فروشند مانند وان کینگزلین نیز صدق کند. این وب سایت که اخیرا درآمد بیش از ۱۰۰ میلیون دلار داشته است، لوام منزل، عتیقه جات و کلکسیون های شخصی را در اینترنت به فروش می رساند. ساخت سایت


داگ مک مدیر کل این شرکت بیان می کند که “مشتریان اغلب اوقات نگران این هستند که چطور دکوراسیون منزل خود را درست کنند، ما باعث می شویم خرید کردن لوازم دکور منزل بسیار راحت تر شود.”
این حرف ها بسیار مهم هستند. این اطلاعات تنها برای تبلیغ کردن استفاده نشده اند، بلکه یک راه حل بسیار ساده برای مشکل انتخاب کردن دکوراسیون منزل را پیشنهاد می کنند. مک بیان می کند “ما عکس ها، فیلم ها و محتوایی را در وب سایت قرار می دهیم که شیوه های زندگی افراد را نشان می دهد. این فیلم ها بسیار متفاوت بوده و مطالب آموزشی را نیز در بر می گیرند. این باعث می شود تجربه خریدار بسیار ارتقاء پیدا کند.”
اینها واقعیت دنیایی است که به نظر می رسد در ایران با ضریب رشد فعلی اینترنت بیشتر از ۲ سال با آن فاصله نداشته باشیم.

7. یک تجارت تک رویدادی نباشید .

وب سایت هایی مانند گروپون و گیلت باعث تغییر قابل توجه عادت های خرید افراد و در نتیجه استراتژی های تجارت های کوچک شده اند. گروپون را می توان به عنوان وب سایتی در نظر گرفت که عصر جدیدی از بازاریابی اینترنتی و فروش را به نمایش خواهد گذاشت.
مدیر کل و موسس گروپون، اندرو میسون وب سایت خود را این گونه تعریف می کند. ” ما بسیار به این واقعیت افتخار می کنیم که مشتریان ما چیزهای جدید را کشف کرده و آن ها را امتحان می کنند. آن هم به این دلیل ساده که این خدمات و محصولات جدید در وب سایت ما قرار گرفته است. هر تجارتی که در وب سایت ما درخواست می دهد، بیش از ۳۰ نفر از نیروهای شرکت اعم از نویسنده، محقق، آزمون گر، و ویرایشگر (چه به صورت آنلاین و چه آفلاین در رسانه های متفاوت) از کیفیت محصول و درستی اطلاعاتی که در وب سایت قرار داده می شود، اطمینان حاصل خواهند کرد.” شرکت طراحی سایت

در نهایت باید توجه داشته باشیم که استفاده از وب سایت های ارائه تخفیف یکی از کانال های ارتباطی میان ما و مشتریان ما خواهد بود. ارائه محصول با هزینه ها و تخفیف های در این وب سایت ها باید هماهنگ با بقیه عناصر پیشبردی بوده و با اهداف تجاری کوتاه مدت و استراتژیک هم خوانی داشته باشد.

چرا از این وب سایت های برای پیشبرد فروش خود استفاده نمی کنید ؟تا همین یک یا دو سال گذشته هیچ کس کلمه تخفیف گروهی و در اصل تخفیف روزانه را نشنیده بود. اما امروز تخفیفان و یا نت برگ و…. به برندهایی تبدیل شده اند که معنای خاصی را در ذهن تمام افراد القا می کنند، مانند کلینکس. البته بررسی های بروز بازار نشان می دهد که حباب وب سایت های تخفیف روزانه به خاطر اشباع بیش از حد و خستگی مشتریان در حال انفجار است. اما هنوز این نوع وب سایت ها پتانسیل زیادی برای تجارت های کوچک دارند که می خواهند فروش خود را بالا ببرند.

تقریبا ۸۳ میلیون نفر کاربر وب سایت تخفیف روزانه گروپون هستند که نشان دهنده “قدرت خرید گروهی با استفاده از تخفیف یا بن هستند”. یکی از مشخصات ویژه این وب سایت ها، ارائه پیشنهادهای ( معامله )روزانه است که اگر سریع عمل نکنید، پیشنهاد امروز، فردا وجود نخواهد داشت. گروپون ها حاصل فعالیت مستمر برند سازی اینترنتی بوده اند.
شما می توانید در وب سایت های تخفیف روزانه بلیط های کنسرت نیمه قیمت، کارت های هدیه با تخفیف و یا پینت بال و یا هزاران چیز دیگر را خرید نمایید. اما برای اینکه تخفیف های ویژه دریافت کنید، تعدادی خاصی کاربر باید از این پیشنهادها استفاده کنند. میزان فروش نشان دهنده ارزش معاملاتی است که در این وب سایت ها قرار داده می شوند.
آف چی و نت برگ و یا سایت های شبیه آن، معمولا پیشنهادهای تخفیف را در بازه زمانی محدود برای محصولات و خدمات خاص در نظر می گیرند. اعضای این وب سایت ها، ایمیل هایی را برای این پیشنهادها در هر روز دریافت می کنند و در روز تنها خریدهای محدودی را می توانند انجام دهند. البته معرفی کردن و خرید دوستان نیز به معنای امتیاز ویژه برای کسی است که دوستان خود را معرفی کرده است.
گروپون اولین وب سایت تخفیف روزانه بود اما افراد زیادی به سرعت راه او را پی گرفتند. صدها سایت تجارت روزانه وجود دارند که تخفیف های بسیار عالی برای محصولات و خدمات گوناگون به کاربران خود پیشنهاد می کنند. شما می توانید محصولات و خدمات بسیار زیادی را از این وب سایت ها خریداری کنید. روند استفاده کاربران این وب سایت ها آن قدر سریع است که خرید گروهی ( صحیح تر تخفیف روزانه است ) به یکی از روش های جدید بازاریابی تبدیل شده است .

article_image_one_289.jpg

تخفیف روزانه برای شما چه معنایی دارد؟

در این وب سایت ها هر کسی می تواند یک تاجر باشد. یک آقای ۳۰ ساله به دنبال بلیط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفیف است، یا یک خانم ۴۰ ساله می تواند به دنبال تخفیف یک سفر دلچسب و دل خواه باشد. هر کسی می تواند چیزی که می خواهد را با تخفیف در این وب سایت ها پیدا کند. پس این وب سایت ها برای کاربران متفاوت با ویژگی ها و خواسته های متفاوت، معنای خود را خواهند داشت.
یکی از فواید این نوع وب سایت ها برای تجارت های کوچک، نوعی جدید از تبلیغات پیشبرد فروش است. وب سایت هایی مانند نت برگ و آف چی از روزنامه ها و رادیوها بیشتر مخاطب مواجه شده داشته و هر فردی که به دنبال گرفتن تخفیف است، می تواند شما را در آن جا مشاهده کند . قیمت طراحی سایت

تقابل تبلیغات و تبلیغات پیشبرد فروش در دنیای پر هیاهوی امروز .

چنین وب سایت هایی می توانند یکی از بهترین کانال های ارتباطی برای کارآفرینی و کارآفرینانی باشند که به دنبال خرده فروشی در سطح کشور هستند. توجه داشته باشید که امروزه هزینه های تبلیغات سنتی و حتی اینترنتی در بازار شلوغ و رقابتی امروز (برای رساندن صدای خود در شلوغی بازار) بسیار بیشتر از شرکت کردن در چنین وب سایت هایی است، در حالی که شما هیچ وقت از نتیجه کار خود و در افزایش فروش از تبلیغات اطمینان نخواهید داشت . در این وب سایت ها شما مطمئن هستید که با پیشنهادهای ویژه ، حداقل افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.
نتیجه استفاده از این نوع تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی محرک و انگیزه خرید دادن به مشتریان هدف می باشد که در کنار آگاهی دادن محرکی برای خرید ایجاد کرده و از مصرف کننده دعوت می کند که در حال حاضر معامله را به انجام برساند.باید توجه داشت که این ارتباط کوتاه مدت بوده و نمی توان به این وسیله در مشتریان رجحان ایجاد کرد.

تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش در ترکیب عناصر پیشبردی:

در ابتدا به عوامل موثر در تعیین ترکیب عناصر پیشبردی پرداخته و سپس به تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی در رسیدن به اهداف تعیین شده می پردازیم:
1. نوع بازار کالا: که در کالاهای مصرفی، تبلیغات پیشبرد فروش بیشترین اهمیت را دارا می باشد و بعد از آن تبلیغات، فروشندگی شخصی و روابط عمومی تاثیر گذار هستند. اما در مورد کالاهای تجاری از ابزار پیشبرد فروش مصرفی کار ساز نخواهد بود ولی می توان از ابزار پیشبرد نیروهای فروش و پیشبرد تجاری(تمرکز روی کانال توزیع) در مورد کالاهای تجاری بهره جست.
2. خط مشی رانش یا کشش : که در استفاده از این وب سایت ها به دلیل هزینه پرداخت شده تمرکز بر روی کانال فروش بوده و تاثیر بیشتری در پیشبرد اهداف شرکت های تجاری است که از خط مشی رانشی استفاده می کنند.
3. مرحله آمادگی خریدار: تبلیغات و روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد آگاهی دارند،فروشندگی شخصی و تبلیغات پیشبرد فروش در توافق بر سر معامله و پایین آوردن هزینه آزمایش برای مصرف کننده و نیز در به یادآوری موثر هستند
4. مرحله عمر کالا: در مرحله معرفی محصول از تبلیغات پیشبرد فروش برای ترغیب به آزمودن کالا استفاده می گردد.در مرحله بلوغ مهمترین عنصر بوده و در کنار آن، تبلیغات و فروشندگی شخصی اهمیت دارند و در مرحله زوال از تبلیغات پیشبرد فروش استفاده بیشتری می شود.
5. رتبه شرکت در بازار: برای شرکت های نخست در هر صنعت تبلیغات بیشتر از تبلیغات پیشبرد فروش نقش ایفا می کند.

بایدها و نبایدهای سایت تجارت روزانه

شما می توانید با توجه به 7 نکته زیر، فعالیت مناسبی در وب سایت های تجارت روزانه داشته باشید.

۱.چه تصمیمی برای نام تجاری خود گرفته اید؟

ارزش نام تجاری شما چه قدر است؟ باید بررسی کنید واکنش مشتریان فعلی شما – راضی یا حتی هواخواه- نسبت به تغییر قیمت ها چه خواهد بود. این که مشتریان احتمالی یا هواخواهان شما چه ذهنیتی نسبت به کیفیت شما با این پیشنهادها پیدا می کنند مسئله بسیار مهمی است. کلیه ارتباطات شما دیده می شود و باید در راستای حفظ و اعتلای نام تجاری شما باشد.
درنهایت این که استفاده از ابزار پیشبردی مصرفی بر روی ذهنیت خریداران وفادار شما نسبت به برند شما تاثیر مثبتی نخواهد داشت (در صورت برنامه ریزی یا اجرای نادرست تاثیرات منفی نیز در پی خواهد داشت) و باید برنامه کاملی داشته باشید تا خریداران فعلی شما راضی و بعد از مدت اجرای برنامه تبلیغات پیشبرد فروش نسبت به نام تجاری شما ذهنیت مثبت پیدا کرده و در نهایت هواخواه شما گردند.

2. آماده ورودی ترافیک زیادی ارتباطی خود باشید .

افزایش ناگهانی ترافیک، تماس های تلفنی، درخواست های ایمیلی و ترافیک بالای اینترنتی می تواند باعث بروز اختلال در فعالیت شرکت های تجاری کوچک شود، زیرا منابع و افراد لازم برای پاسخ گویی به این حجم بالای ترافیک را ندارند. اگرچه افزایش بالای ترافیک برای وب سایت های بزرگ به معنای موفقیت خواهد بود، اما اگر این ترافیک کنترل نشود، نتیجه تنها خدمات رسانی ضعیف شرکت و در نتیجه دلسردی مشتریان خواهد بود.
تجارت های کوچک فکر می کنند که سخت ترین کار تجارت تولید سرنخ های فروش جدید است. وب سایت های تجارت روزانه این کار سخت را برای شما انجام می دهند، اما شما باید آماده پاسخ گویی به سرنخ های جدید باشید. در غیر این صورت شما مشتریان احتمالی خود را به راحتی از دست می دهید. بنابراین اگر از چنین وب سایت هایی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که توانایی اداره کردن میزان کافی ترافیک و سرنخ های جدید را دارید.
وقتی شما با وب سایت های تخفیف روزانه همکاری می کنید، یک نفر به عنوان نماینده، شما را در این مسیر همراهی می کند. از آنجا که این نوع وب سایت ها، در سریعترین زمان پیشنهادهای شما را به مردم ارائه می کنند، شما باید تعداد محدودی پیشنهاد داشته باشید که می دانید توانایی مدیریت آنها را دارید.
زمانی که پیشنهاد در وب سایت قرار داده شد، باید خطوط تلفن شما آماده باشند و کس و یا کسانی را با آگاهی کافی مسئول جواب دادن به سوالات مشتریان کنید. تمام شرط ها و خصوصیات پیشنهاد باید به وضوح برای مردم توضیح داده شده و خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود. شما باید از نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی به مشتریان احتمالی استفاده کنید. این افراد باید به اندازه کافی از شرایط پیشنهاد آگاهی داشته و بتوانند به مشتریان شما خدمات رسانی کنند.

3. در مورد مرز سوددهی پیشنهاد خود واقع گرا باشید .

سودآوری کوتاه مدت وب سایت های تخفیفی تضمین نمی شود. پس شما نمی توانید این وب سایت ها را به عنوان منبع درآمد حتمی در نظر بگیرید. تبلیغات پیشبرد فروش همیشه برای کسب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند به کار گرفته می شوند، پس نباید به عنوان منبع درآمد در نظر گرفته شوند.
به همین دلیل شما باید در مورد شرایط پیشنهاد خود فکر کنید. کمیسیون این نوع وب سایت ها معمولا ۵۰ درصد از فروش است، بنابرین اگر پیشنهاد شما ۵۰ درصد تخفیف برای کالای ۲۰ هزار تومانی است، به ازای هر بار فروش که ۱۰ هزار تومان می شود، تنها ۵ هزار تومان به شما اختصاص پیدا می کند. مطمئنا شما می خواهید پیشنهادی ارائه کنید که برای شما سود مناسبی به همراه داشته باشد. شما باید بتوانید از فروش خود سود دریافت کنید. شما باید پیشنهادهایی در این وب سایت ها قرار دهید که توانایی تکرار کردن آنها را نیز داشته باشید، و هر بار مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید.
تصمیم قیمت گذاری پیشنهادها نباید اساس میزان خطر کردن مشتریان احتمالی گرفته شود. جالب این جاست که وب سایت های تخفیف روزانه معمولا پیشنهادهای با تخفیف های بالا دریافت و ارائه می کنند. حتی اگر پیشنهادهایی با تخفیف کم را نیز قبول و ارائه کنند، تعداد افرادی که از این پیشنهاد استقبال و استفاده می کنند کمتر بوده، و به یاد داشته باشید که برای این که پیشنهاد شما موفق شود، باید تعداد کافی کاربران از آن استفاده کنند. تحقیقات نشان می دهد که تخفیف های کم (زیر ۳۰ درصد) باعث می شود مشتریان، تمایل زیادی به خرید نداشته باشند. همین طور تحقیقات نشان داده است که اگر تخفیف شما کمی از دیگران و حد استاندارد بالاتر باشد، افراد بیشتری علاقه خواهند داشت تا از این پیشنهادها استفاده کنند.
شما می خواهید مشتریان محصول جدید شما را استفاده کرده یا این که چیزی داشته باشند که در مورد آن صحبت کنند؟ این کار به شما اجازه می دهد تا بر دیگران تأثیر بگذارید (افزایش آگاهی از برند)
توجه داشته باشید که هر چه پیشنهاد بیشتر معروف شود، بهتر است. ممکن است مشتریان به دوستان خود در مورد پیشنهاد رژ لب ارزان چیزی نگویند، اما حتما در مورد پیشنهاد نصف قیمتی رستورانی که جدید باز شده است، به دوستان خود اطلاع می دهند.
پس برای موفقیت باید از میزان موثری از محرک برای رسیدن به اهداف پیشبردی استفاده کرد.

4. کار خود را تخصصی کنید.

همان طور که در بالا به آن اشاره شد استفاده کردن از تازه ترین فناوری ها، برنامه ها و اطلاعات می تواند نتیجه بیشتری در این وب سایت ها داشته باشد. البته شما باید همیشه برای مشخص شدن نتایج کمی صبر کنید. پیشنهادهای خوب هر چقدر هم که طول بکشد، نتیجه خود را نشان می دهند.
شما باید پیشنهادهای خود را بر اساس مشخصات مخاطبین تجارت خود تنظیم کرده و نیازهای آنها را درک کنید. برای این کار می توانید از نزدیکان خود کمک بگیرید. برای مثال می توانید نمونه های اولیه کار خود را به کارمندان نشان داده و ببینید که آیا نظر مثبتی دارند یا خیر. هرچه شما مخاطبین تجارت خود را بیشتر شناخته باشید می توانید پیشنهادی ارائه کنید که برای آن ها خاص تر باشد. برای مثال اگر شما تولید کننده اسکیت هستید، می توانید از اسکیت های ویژه برای حرفه ای ها استفاده کرده و پیشنهادی برای این افراد ارائه کنید. در ضمن شما می توانید جدیدترین مدل های اسکیت خود را با تخفیف در این وب سایت ها قرار دهید.
مهم این است که شما صنعت خود را بررسی کرده و مخاطبین خود را بشناسید. افراد زیادی با مشخصات متفاوت در وب سایت های تجارت روزانه شرکت می کنند. پس شما می توانید توجه هر کسی را به خود جلب کنید. تنها کار لازم ارائه پیشنهادی است که برای آنها ارزشمند بوده و آن قدر جدید باشد که بتواند به دیگران انتقال یابد. طراحی سایت شرکتی

5. هیچ وقت فکر نکنید برای فعالیت در چنین وب سایت هایی کوچک هستید.

مهم نیست که شما یک مزون لباس بزرگ هستید یا یک طراح ساده، وب سایت های تخفیف روزانه دو فایده مهم برای افراد دارند:

  • قابلیت بالای جذب مخاطب هدف

  • دسترسی به بخش بزرگی از بازار

که این دو ویژگی باعث می شوند برندها تأثیر زیادی برای یکدیگر نداشته باشند(در بازارهای با قابلیت تفکیک زیاد مانند بازارهایی با ویژگی انحصار رقابتی). برندهای جدید می توانند با عضویت در چنین وب سایت هایی هزاران مشتری را به خود جلب کنند. هما ن طور که گفته شد، بیشتر این مشتریان به دنبال تجربه کردن چیزهای جدید هستند.
برای مثال یکی از وب سایت های تجارت الکترونیک به نام Gilt.com www.که امروزه نزدیک به ۳ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد، اول کار خود را در کشور آمریکا شروع کرد که افراد خاصی می توانستند در این وب سایت عضو شوند. امروزه این وب سایت به یکی از بزرگ ترین فروشندگان لباس زنان، مردان و کودکان در جهان تبدیل شده است. یکی از اصلی ترین روش های بازاریابی این وب سایت استفاده کردن از وب سایت های تجارت روزانه بود. این شرکت مارک های معروف لباس را با تخفیف های ویژه در وب سایت های تجارت روزانه به فروش می رساند.
در شروع کار، این شرکت به خوبی اجناس دلخواه مشتریان را با درک مناسب از خصوصیات آن ها انتخاب کرده و سپس کالای مناسب را برای پیشنهاد ارائه می کرد. حال تیم متخصصین او چنین کاری را انجام می دهند. تیم متخصصین وی طراحان تازه کار و کسانی هستند که شاید تا به آن روز کسی اسم آنها نشنیده بود.
بسیاری از این افراد تا به حال برای خود مغازه نداشته و حتی کسی با آنها آشنایی نداشته است. اما این متخصصین می توانند بعد از تحلیل مشتریان، کالای مناسب را تشخیص دهند. در ضمن این وب سایت ها به معنای تبلیغ برای خود این افراد نیز محسوب می شود. آنها می توانند با اضافه کردن طراحی های جدید خود، مشتریان را به سمت خود جلب کرده و کارهای خود را نیز به نمایش بگذارند. بدین روش تمام افراد از این وب سایت ها سود خواهند برد.

6. چون محصول شما به سختی فروش می رود، خود را از بازار خارج ندانید.

وقتی شرکت زاپو اولین بار، حضور خود را در اینترنت اعلام کرد، افراد از خود می پرسیدند ” چه کسی می خواهد کفش های خود را از اینترنت بخرد؟” این مسئله می تواند برای شرکت های بزرگ لوازم منزل که میز، مبل و موارد دیگر را می فروشند مانند وان کینگزلین نیز صدق کند. این وب سایت که اخیرا درآمد بیش از ۱۰۰ میلیون دلار داشته است، لوام منزل، عتیقه جات و کلکسیون های شخصی را در اینترنت به فروش می رساند. ساخت سایت


داگ مک مدیر کل این شرکت بیان می کند که “مشتریان اغلب اوقات نگران این هستند که چطور دکوراسیون منزل خود را درست کنند، ما باعث می شویم خرید کردن لوازم دکور منزل بسیار راحت تر شود.”
این حرف ها بسیار مهم هستند. این اطلاعات تنها برای تبلیغ کردن استفاده نشده اند، بلکه یک راه حل بسیار ساده برای مشکل انتخاب کردن دکوراسیون منزل را پیشنهاد می کنند. مک بیان می کند “ما عکس ها، فیلم ها و محتوایی را در وب سایت قرار می دهیم که شیوه های زندگی افراد را نشان می دهد. این فیلم ها بسیار متفاوت بوده و مطالب آموزشی را نیز در بر می گیرند. این باعث می شود تجربه خریدار بسیار ارتقاء پیدا کند.”
اینها واقعیت دنیایی است که به نظر می رسد در ایران با ضریب رشد فعلی اینترنت بیشتر از ۲ سال با آن فاصله نداشته باشیم.

7. یک تجارت تک رویدادی نباشید .

وب سایت هایی مانند گروپون و گیلت باعث تغییر قابل توجه عادت های خرید افراد و در نتیجه استراتژی های تجارت های کوچک شده اند. گروپون را می توان به عنوان وب سایتی در نظر گرفت که عصر جدیدی از بازاریابی اینترنتی و فروش را به نمایش خواهد گذاشت.
مدیر کل و موسس گروپون، اندرو میسون وب سایت خود را این گونه تعریف می کند. ” ما بسیار به این واقعیت افتخار می کنیم که مشتریان ما چیزهای جدید را کشف کرده و آن ها را امتحان می کنند. آن هم به این دلیل ساده که این خدمات و محصولات جدید در وب سایت ما قرار گرفته است. هر تجارتی که در وب سایت ما درخواست می دهد، بیش از ۳۰ نفر از نیروهای شرکت اعم از نویسنده، محقق، آزمون گر، و ویرایشگر (چه به صورت آنلاین و چه آفلاین در رسانه های متفاوت) از کیفیت محصول و درستی اطلاعاتی که در وب سایت قرار داده می شود، اطمینان حاصل خواهند کرد.” شرکت طراحی سایت

در نهایت باید توجه داشته باشیم که استفاده از وب سایت های ارائه تخفیف یکی از کانال های ارتباطی میان ما و مشتریان ما خواهد بود. ارائه محصول با هزینه ها و تخفیف های در این وب سایت ها باید هماهنگ با بقیه عناصر پیشبردی بوده و با اهداف تجاری کوتاه مدت و استراتژیک هم خوانی داشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 343
  • بازدید کلی : 5013
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی